මොනවද මුත්තේ මොකද කරන්නේ - Monawada Muththe Mokada Karanne

මොනවද මුත්තේ මොකද කරන්නේ - Monawada Muththe Mokada Karanne


ළමයා - මොනවද මුත්තේ මොකද කරන්නේ - මොකටද ඔබ ඔය බිම හාරන්නේ

සීයා - නුඹටත් ලමයෝ නොපෙනේ නොසිතමි - අඹ ඇටයක් සිටුවන්නට හාරමි
ළමයා - මොනවද මුත්තේ මොකද කරන්නේ - මොකටද ඔබ ඔය බිම හාරන්නේ
සීයා - නුඹටත් ලමයෝ නොපෙනේ නොසිතමි - අඹ ඇටයක් සිටුවන්නට හාරමි

ළමයා - දුකසේ සිටුවා අඹ ඇටයක් අද - එක අඹයක්වත් කන්න ලැබේවිද
සීයා - මම ලමයෝ මින් අඹයක් නොපතමි - යුතුකම පමණක් ඉටුකොට තබනෙමි
ළමයා - තමන්ට නොලැබෙන දේකින් ලෝකෙට - කරන්න හැකිදේ නොම තේරෙයි මට
සීයා - පුදුමයි ලමයෝ නුඹෙ ඔය අදහස - හැදුනොත් ඔහොමට නුඹටම වෙයි දොස

සීයා - පෙර උන් අය සිටවූ අඹගස් වල - ඵලයෙන් අප කවුරුත් ලබනෙමි පල
        අපෙන් පසුව එන අයටත් එම ඵල - ලැබෙන්න සැලසුම අපගේ යුතුකම

ළමයා - ඒ යුතුකම හොඳ හැටි දැන ගත්තෙමි - ආයුබොවන් මුත්තේ මම යන්නෙමි

සීයා - අපෙන් පසුව එන අයටත් එම ඵල - ලැබෙන්න සැලසුම අපගේ යුතුකම
ළමයා - ඒ යුතුකම හොඳ හැටි දැන ගත්තෙමි - ආයුබොවන් මුත්තේ මම යන්නෙමි 
           ආයුබොවන් මුත්තේ මම යන්නෙමි - ආයුබොවන් මුත්තේ මම යන්නෙමි
-
පද රචනය : ටිබෙට් ජාතික එස් මහින්ද හිමි Rev. S. Mahinda Himi
තනු නිර්මාණය : රෝහණ වීරසිංහ - Rohana Weerasinghe
ගායනය : රෝහණ වීරසිංහ  - Rohana Weerasinghe
අනූෂා නානායක්කාර - Anusha Nanayakkara
වෙනත් : -
නිවැරදි විය යුතු හෝ එකතු විය යුතු දෙයක් ඇත්නම් කරුණාකර comment කරන්න.

Comments

  1. ප්‍රිය ඇඩ්මින් වෙත,

    ඔබේ බ්ලොග් අඩවියත් විකසිත සින්ඩියට එක්කර ගන්න. (Blog Syndicator)
    Blogger සහ WordPress බ්ලොග් අඩවි සදහා එම අඩවියේ URL එක සහ බ්ලොග් එකෙහි නම ලබාදුන් සැනින් ස්වයංක්‍රියව සින්ඩිය හා ඇමුණුම සිදුවේ.
    බ්ලොග් නොවන නමුත් Feeds සක්‍රිය වෙබ් අඩවි වුවද සින්ඩිය හා ඇමිණිය හැකිය.
    විකසිත සින්ඩිය :- http://www.syndi.wikasitha.com/

    මිට හිතාදර
    ඇඩ්මින් - විකසිත සින්ඩිය. (info@vweb.lk)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ප්‍රතිචාරය සදහා බොහොම ස්තූතියි!!

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment